Ayuntamiento España /Comunidad autónoma de Cataluña / Provincia de Barcelona / Ayuntamiento de Sant Cebrià de Vallalta » Hotel

Encontrarás a continuación una selección de hoteles en Sant Cebrià de Vallalta y sus alrededores. Podrás mediante nuestro colaborador Booking.com, líder mundial de las reservas de hoteles online, reservar tu hotel con mejor precio garantizado, comparando las fotos y ayudándote de los comentarios de los clientes para hacer tu elección. ¡Con annuaire-mairie.fr, nunca ha sido tan fácil reservar un hotel, un albergue, una residencia vacacional o una habitación de huéspedes!

Hotel en Sant Cebrià de Vallalta y sus alrededores

Hotel cerca : Holiday home Cami Pedracastell
Holiday home Cami Pedracastell
Dirección : : 0 € / 0 € - 1
Holiday home Cami Pedracastell is located in Sant Cebrià de Vallalta. It offers a panoramic see and mountain view and has a landscaped garden of 644m2 with a outdoor swimming pool (32m2).
Hotel cerca : Holiday home Cami de Canet
Holiday home Cami de Canet
Dirección : : 236 € / 0 € - 1
Holiday home Cami de Canet is located in Sant Cebrià de Vallalta. This four-bedroom home can accommodate up to 9 people. There is an outdoor pool and a six-person Whirlpool at the guest's disposal. Free internet access is available at this home.
Hotel cerca : Holiday home Calle Camí de Canet
Holiday home Calle Camí de Canet
Dirección : : 0 € / 0 € - 1
Offering an outdoor pool, Holiday home Calle Camí de Canet is located in Sant Cebrià de Vallalta. The 250m² accommodation will provide you with a TV. There is a fully equipped kitchen with a dishwasher and a microwave.
Hotel cerca : Holiday home Carrer Matagalls
Holiday home Carrer Matagalls
Dirección : : 104 € / 0 € - 1
Holiday home Carrer Matagalls is located in Sant Cebrià de Vallalta, 3 km from the shop and restaurant and 10 km from the nearest city, Canet de Mar.
Hotel cerca : Holiday home Cami Pedracastell II
Holiday home Cami Pedracastell II
Dirección : : 0 € / 0 € - 1
Holiday home Cami Pedracastell II is a 164 m² accommodation, located in Sant Cebrià de Vallalta. The home has a living room, with a TV, a DVD player and a CD player.