Ayuntamiento España /Comunidad autónoma de Cataluña / Provincia de Barcelona / Ayuntamiento de Sant Iscle de Vallalta » Hotel

Encontrarás a continuación una selección de hoteles en Sant Iscle de Vallalta y sus alrededores. Podrás mediante nuestro colaborador Booking.com, líder mundial de las reservas de hoteles online, reservar tu hotel con mejor precio garantizado, comparando las fotos y ayudándote de los comentarios de los clientes para hacer tu elección. ¡Con annuaire-mairie.fr, nunca ha sido tan fácil reservar un hotel, un albergue, una residencia vacacional o una habitación de huéspedes!

Hotel en Sant Iscle de Vallalta y sus alrededores

Hotel cerca : Apartment Sant Iscle St Iscle de Vallalta
Apartment Sant Iscle St Iscle de Vallalta
Dirección : : 93 € / 0 € - 1
Apartment Sant Iscle is a 3-room apartment 80 m², located 4 km from the centre of Vallgorguina, in a quiet, sunny position, 12 km from the sea, in the woods.
Hotel cerca : Holiday home Cami Pedracastell II
Holiday home Cami Pedracastell II
Dirección : , Sant Cebrià de Vallalta Distancia : 1.8 km : 0 € / 0 € - 1
Holiday home Cami Pedracastell II is a 164 m² accommodation, located in Sant Cebrià de Vallalta. The home has a living room, with a TV, a DVD player and a CD player.
Hotel cerca : Holiday home Calle Camí de Canet
Holiday home Calle Camí de Canet
Dirección : , Sant Cebrià de Vallalta Distancia : 1.9 km : 0 € / 0 € - 1
Offering an outdoor pool, Holiday home Calle Camí de Canet is located in Sant Cebrià de Vallalta. The 250m² accommodation will provide you with a TV. There is a fully equipped kitchen with a dishwasher and a microwave.
Hotel cerca : Holiday home Cami de Canet
Holiday home Cami de Canet
Dirección : , Sant Cebrià de Vallalta Distancia : 1.9 km : 236 € / 0 € - 1
Holiday home Cami de Canet is located in Sant Cebrià de Vallalta. This four-bedroom home can accommodate up to 9 people. There is an outdoor pool and a six-person Whirlpool at the guest's disposal. Free internet access is available at this home.
Hotel cerca : Holiday home Cami Pedracastell
Holiday home Cami Pedracastell
Dirección : , Sant Cebrià de Vallalta Distancia : 2.4 km : 0 € / 0 € - 1
Holiday home Cami Pedracastell is located in Sant Cebrià de Vallalta. It offers a panoramic see and mountain view and has a landscaped garden of 644m2 with a outdoor swimming pool (32m2).